AK Parti Eskişehir Milletvekili Prof. Dr. Emine Nur Günay, ‘’Köy Köy Eskişehir’’ projesi kapsamında Han ilçesi ve köylerine ziyarette bulundu. AK Parti Han İlçe Teşkilatı ile bir araya gelen Günay, ilçenin ve köylerinin mevcut durumları konusunda değerlendirmeleri dinledi. Prof. Dr. Günay akşam yemeğini de Milas Han Otel’de vatandaşlar ve Han teşkilatı ile birlikte yedi.

TALEPLERİ DİNLEDİ TEK TEK NOT ALDI

Tüm ilçe ve köy gezilerinde olduğu gibi vatandaşların talep, öneri ve şikayetlerini dinleyen Prof. Dr. Günay, bu talepleri tek tek not aldı. Bazı öneri ve talepler için hükümetin hazırlığında olduğu çalışmalar hakkında vatandaşlara bilgi veren Prof. Dr. Günay, ‘’Burada vatandaşlarımızın taleplerini dinlerken bazen aslında bu taleplere karşılık verildiğini ancak bunu yeterince aktaramadığımızı da fark ediyoruz. Halkımızdan, vatandaşlarımızdan gelen her talep ve öneri bizim için çok değerli. Bunları değerlendiriyoruz ve politika üretiyoruz. Bunlara yönelik çalışmalar yapıyoruz. Ancak bu çalışmaların sonuçlarını da tekrar vatandaşlarımız ile paylaşmamız çok önemli. Benim ilçelerimizi belli aralıklarla ziyaret etmem ve burada toplantılar düzenlemem bu nedenle. İlettiğimiz talepleri, olumlu sonuçlananları, aksiyon alınanları veya gerçekleşmeyebilecek olanları vatandaşlarımız ile tekrar paylaşıyorum. “Köy Köy Eskişehir” projemiz bu açıdan gerçekçi ve fayda odaklı bir projedir. Vatandaşımıza, ilçelerimize, köylerimize fayda sağlaması öncelikli amacımız. Kırsalda sürdürülebilir kalkınmaya çok değer veriyorum. Bu alanda çalışmalarımıza, proje üretmeye hız kesmeden devam edeceğiz.’’ Şeklinde açıklamada bulundu.

YAZILIKAYAYI ZİYARET ETTİ ‘’TURİZM’DE BOYUT ATLAMALI’’

Prof. Dr. Günay Han İlçesi ile ilgili, ‘’Burada şüphesiz en önemli potansiyel turizm. Frig Medeniyetinin bu etkileyici kalıntıları inanılmaz bir potansiyel yaratıyor turizm anlamında. Avrupa’nın birçok bölgesinde çok daha yeni dönemlere tarihlenmiş yapıtlar öyle reklam ve tanıtım çalışmaları ile pazarlanıyor ve turizm açısından değerlendiriliyor ki, Frig Vadisi, Yazılıkaya bu anlamda hepsinden büyük bir potansiyeli barındırıyor. Burada hem şehrimiz paydaşları ile birlikte çalışıp hem de bütünleşik bir tanıtım stratejisi ile hareket edildiğinde her anlamda buranın katkısı çok büyük olacaktır. Üstelik bu katkı hem ilçe hem şehir hem de ülke bazında olacaktır. Geceyi de Yazılıkaya’da konaklayarak geçirdim. Hem tarihle hem de yerel değerlerle iç içe oluyorsunuz. Benim için eşsiz bir deneyim oldu.’’ Şeklinde konuştu. Prof. Dr. Günay Yazılıkaya’da bulunan Midas Han’da konakladı.

ÇUKURCALI HANIMLARDAN GÜNAY’A SÜRPRİZ

Yazılıkaya Midas Han’da toplantı sonrası Çukurca Köyünün hanımları toplanarak Günay’ı ziyarete geldiler. Günay “Toplantı sonrası ziyaretçileriniz var denildiğinde şaşırdım. Bir baktım Hanımlar toplanıp gelmişler. Birlikte bahçede oturduk, sohbet ettik. O kadar samimiler ki, başka hangi ülkede bunu yaşayabilirsiniz. Akşamları birbirlerine giderek toplanırlarmış, bu akşam da Vekilimizle geçirelim denişler. Kendilerine çok teşekkür ediyorum. Hem sürprizleri hem de beni gruplarına aldıkları için.” dedi.